DUBstagram: 'Elevator full of interesting characters @UUBeta'

Evelyne Hermans: "Voor mijn werk als redacteur en nieuwsbriefmaker bij de Faculteit Bètawetenschappen had ik net een interview afgenomen in het Buys Ballotgebouw. Ik was met de lift op weg van de vijfde verdieping naar beneden, toen op de derde verdieping dit kleurrijke gezelschap instapte. Zelfs de Sint had een kleurtje (al zou ik het geen gezond kleurtje willen noemen).

Ik werk zelf al een jaar of zeven bij Bèta en ik weet dat er elk jaar een groepje Sint & Pieten opstaat binnen de faculteit. Deze mensen waren van Natuurkunde. Een paar minuten eerder had de Physics-Sint via de intercom van het Buys Ballotgebouw laten weten dat hij een rondje maakte binnen het departement én dat er vanmiddag om 16 uur een Sinterklaas Colloquium plaatsvindt in De Vagant.

Voordat ze de lift uitstapten gaven ze me een handvol pepernoten. Die eet ik op dit moment achter m’n bureau met een kop koffie."