De chille werkplek van Jeroen de Jong

Jeroen de Jong is hoogleraar Marketing en ondernemerschap en kijkt vooral naar allerlei vormen van innovatie.

Wie ben je en wat doe je?
“Ik ben Jeroen de Jong, en in Utrecht mag ik studenten lesgeven over marketing en ondernemerschap. En daar op kosten van de belastingbetaler ook nog eens onderzoek naar doen. Dat vind ik superleuk!”

Waar is deze werkplek?
“Dit is de kantine in de Adam Smith Hall op de International Campus. Het zit in een uithoek, veel UU’ers kennen het niet. Kom eens kijken, het is een fietstocht waard. Al is het maar voor het designbureau dat hier bij de inrichting goede zaken heeft gedaan.”

Wat is er bijzonder aan deze werkplek of aan jouw functie?
“De informele sfeer, bonte verzameling van studenten en docenten uit alle windstreken, heel bijzonder. Mijn zoontje van 11 zou zeggen: dit is CHILL.”