DUBstagram: 'Deze kinders maakten mijn #UIT2017'

Derek (19) is tweedejaars student Biomedische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Samen met zijn studiegenoot Ward was hij dit jaar mentor tijdens de Utrechtse Introductie Tijd (UIT).

Instagram: hetis_jeboy

Derek: "Ward en ik kregen een redelijk klein maar wel zeer divers groepje van eerstejaars studenten tussen de 18 en 22 jaar. Als echte UIT-papa's hebben we geprobeerd alle uithoeken van het Utrechtse studentenleven aan onze UITlopers te laten zien. Dit deden we door langs te gaan bij de verschillende verenigingen, zowel gezelligheids- als sportverenigingen. Zo konden ze zelf uitzoeken wat het beste bij ze zou passen. Maar uiteindelijk kwamen ze hier vooral achter bij het uitgaan tot in de laatste uurtjes. Het was een geslaagde en redelijk slopende week, maar onvergetelijk! "

A post shared by Derek (@hetis_jeboy) on Aug 19, 2017 at 1:51pm PDT

En ter ere van de Utrechtse Introductietijd 2017 hebben we dit keer twee DUBstagrams! Ook Lotte (18) deed mee aan de UIT. Op deze foto is ze al varend te zien met haar groepje, Kudde40.

Instagram: @lotjepit

Lotte begint dit jaar aan het eerste jaar bij Liberal Arts & Sciences. Lotte: "Om gelijk goed aan het studentenleven te beginnen liep ik natuurlijk mee met de UIT. En ik had ook nog het geluk om bij het leukste groepje terecht te komen, namelijk groepje 40. Of, zoals wij onszelf noemen; kudde40. Op deze foto is te zien hoe we aan het genieten waren van een boottochtje georganiseerd door Histos. We hebben onwijs genoten van de UIT!

A post shared by lotjepit (@lotjepit) on Aug 16, 2017 at 11:48am PDT