Expositie: Ublad door de jaren heen

Het Ublad is de papieren voorloper van DUB waarvan de laatste uitgave in december 2009 van de persen rolde.

Een kleurrijk verslag
Het Ublad door de jaren heen geeft bekendheid aan het nu online beschikbare archief van het papieren Ublad. Via twintig Ublad voorpagina’s geeft de tentoonstelling een kleurrijk verslag van het toenmalige universiteits-, stads- en studentenleven. De expositie was al eerder te zien in de Universiteitsbibliotheek Uithof.

Praktische informatie
De expositie is tot en met 30 maart 2018 te bezoeken in de Universiteitsbibliotheek Binnenstad op de eerste verdieping. Openingstijden van de Universiteitsbibliotheek Binnenstad zijn: maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.30 uur, zaterdag en zondag van 10.00 tot 22.30 uur.

Tags: ublad