Feestje voor UU-medewerkers

Alle UU-medewerkers worden dit jaar met partners en kinderen uitgenodigd om de verjaardag van de universiteit te vieren. Onder de titel Expeditie UU krijgen zij een feestelijk maar ook leerzaam programma aangeboden in het Universiteitsmuseum.

Op donderdag 28 maart, twee dagen na de Dies, kunnen UU’ers tussen vier uur ‘s middags en acht uur ‘s avonds terecht in het museum aan de Lange Nieuwstraat. Hoe het programma er precies uit gaat zien is nog niet bekend, maar het organiserende Centrum voor Wetenschap en Cultuur belooft in een vooraankondiging een bruisende bijeenkomst met 'muziek, theater, zelf experimenten doen, ontmoetingen met onderzoeker (...) en nog veel meer'. Het is de eerste keer dat er een dergelijke medewerkersdag in het kader van de Dies wordt georganiseerd.

Samen met de faculteiten werken Parnassos, Studium Generale en het museum zelf aan de opzet van deze feestdag. Meer informatie volgt binnenkort.