Win kaarten voor het Groninger Studenten Cabaret Festival – Finalistentour

Het Groninger Studenten Cabaret Festival (GSCF) is één van de vier grootste cabaretfestivals van Nederland, met als concept dat het voor en door studenten georganiseerd wordt. Eerdere bekende winnaars van het festival zijn: Jochem Myjer, Theo Maassen, Ajuinen en Look (Mike en Thomas), Thijs van Domburg, Ernst van der Pasch, Martijn Koning en Johan Goossens. De drie finalisten Luuk van der Vaart, Tim Alpherts en Daan van der Hoeven gaan nu op tour om Nederland en België te overtuigen van hun talent en doen daarbij ook Parnassos aan.

Winnen
DUB mag 2x2 kaarten geven voor de Finalistentour op vrijdag 19 januari om 20.30 uur bij Parnassos Cultuurcentrum aan de Kruisstraat 201 in Utrecht. Kaartjes winnen? Mail voor 12 januari je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl, winnaars ontvangen persoonlijk bericht.