Win kaarten voor Mooie Woorden in de Hortus

Mooie Woorden in de Hortus is een intiem literair festival met gevestigde schrijvers, nieuw literair talent en frisse muzikanten. DUB geeft 2x2 kaarten weg.

Het eenmalige festival, dat plaatsvindt op 24 oktober, is een samenwerking tussen Mooie Woorden en het Universiteitsmuseum. De kassen van de Oude Hortus worden voor dit festival beschikbaar gesteld, dat als thema Literatuur & Wetenschap heeft.

De schrijvers Jaap Robben (winnaar ANV Debutanten Prijs) en Philip Huff zullen tijdens het festival geïnterviewd worden door journaliste Carine van Santen en Arts & Lentes. Verder bestaat de line-up uit de opkomende Vlaamse schrijfster Lize Spit, voormalig Utrechts stadsdichter Ingmar Heytze, dichteres Ellen Deckwitz en Fleur van Greuningen. De muziek wordt verzorgd door singer-songwriter Case Mayfield en hiphop collectief Brandwerk.

De deuren van het Universiteitsmuseum openen om 19 uur voor het festival. Het programma start om 19.20 uur en duurt tot 22.00 uur. Meer informatie vind je hier.

Kaarten winnen? Mail gauw naar DUBprijsvraag@uu.nl. Winnaars krijgen op vrijdag 23 oktober bericht (slechts één dag voor het festival, dus houd je mailbox in de gaten!).