Win kaarten voor Stukafest Utrecht

Een spetterend optreden tussen de studieboeken en de bierkratten, een intieme literaire voordracht onder een hoogslaper of een cabaretier aan de eettafel: dát is wat Stukafest inhoudt. Op woensdag 8 februari 2017 vindt het Stukafest Utrecht plaats en DUB geeft 2x2 passe-partout kaarten hiervoor weg.

Bij Stukafest worden studentenkamers tijdelijk omgetoverd tot mini-theaters waar muziek, dans, cabaret, poëzie, literatuur en theater centraal staan. Als bezoeker kun je een selectie maken uit 22 acts en bezoekt vervolgens drie optredens in studentenkamers ergens in Utrecht. Stel je eigen route samen en geniet van verschillende disciplines muziek, theater, literatuur, cabaret en dans.

Stukafe(e)st
De avond begint tussen de bierkratjes en studieboeken en eindigt in De Helling met een fijn Stukafeest. Tijdens deze afsluiter zal De Band Koffie garant staan voor de beste afrobeat-grooves en zal  DJ St. Paul draaien.

Winnen
DUB geeft 2x2 passe-partout kaarten weg voor Stukafest Utrecht op woensdag 8 februari 2017. Met de kaartjes kun je samen met een vriend of vriendin drie optredens naar keuze bezoeken in studentenkamers en daarna naar de afterparty: Het Stukafeest. Stuur om kans te maken op 2 kaarten vóór 5 februari 2017 een e-mail  met hierin je naam en telefoonnummer en wie weet sta jij straks te swingen op één van de bierkratten.