De Studentenkerk Utrecht organiseert de Alpha-cursus vanaf 7 mei op donderdagen.

De Alpha-cursus is een eigentijdse basiscursus over het christelijk geloof, gezellig en boeiend voor zowel christenen als niet-christenen.
De cursus duurt 10 donderdagavonden en een weekend en is gratis. Spreker is Erik Munneke. Hij is doctoraal afgestudeerd theoloog en bedrijfseconometrist.
Je kunt meedoen vanaf 7 mei. Op deze introductieavond kun je langskomen en kijken of je het boeiend genoeg vind om de hele cursus te volgen. Je kunt ook nog meedoen vanaf 14 mei, maar het liefst zo vlot mogelijk uiteraard. Je wordt bijgepraat als je later instroomt over wat je hebt gemist.

Locatie: De Alpha-cursus is in een sfeervolle werfkelder aan de Kromme Nieuwegracht 90. Organisatie: De Studentenkerk Utrecht , een kerk met vooral studenten.

Meer info en opgave via Erik Munneke: info[at]studentenkerk.nl; of bel Erik Munneke: 030-2230356.

Voor een filmpje over de alpha-cursus en deze kerk voor studenten, inclusief een kort interview met Erik Munneke (filmpje duurt slechts 3 minuten), zie de site:

De Studentenkerk Utrecht houdt elke week op woensdag open avonden, beginnend met een maaltijd om 18.30 uur.
Daarnaast organiseert de Studentenkerk ook elke zondag vieringen om 15.30 uur in de middag.
Zie verder voor uitgebreide omschrijving van onderwerpen en inhoud van de alpha-cursus, en meer info over deze kerk: zie de site van deze kerk: www.studentenkerk.nl