Op 15 en 16 juni zal het Utrechtsch Studenten Concert in samenwerking met de Utrechste Studenten Cantorij een prachtige Daphnis et Chloé van Ravel uitvoeren. Daarnaast wijdt het USConcert zich aan Schemselnihar van de Nederlandse componist Leo Smit en aan de Ouverture Colas Breugnon van Kabalevski. Een spectaculair en bijzonder programma, gespeeld door twee jonge ambitieuze muziekgezelschappen uit Utrecht. Voor meer informatie over het programma en de kaartverkoop kunt u meer vinden op www.usconcert.nl. Datum 15 juni 2012 Aanvang 20:15 Plaats Dominicuskerk, Amsterdam Prijs €13 (voltarief), €10(reductie) Datum 16 juni 2012 Aanvang 20:15 Plaats Vredenburg Leidsche Rijn, Utrecht Prijs Voorverkoop: € 16 (voltarief), €12 (reductie) Aan de deur: € 18 (voltarief), € 14 (reductie)