In het voorjaar van 2013 zullen er weer verkiezingen plaatsvinden voor de zetels van personeel en studenten in universiteitsraad, faculteitsraden en dienstraden.

Universiteitsraad

Kandidaatstelling voor de zetels in de universiteitsraad vindt plaats door middel van kandidatenlijsten.

De kandidaatstelling vindt plaats op 4 april 2013 (definitieve vaststelling kandidatenlijsten door Centraal Stembureau op 15 april 2013). Formulieren voor de kandidaatstelling voor de universiteitsraadsverkiezingen zijn verkrijgbaar bij de secretaris van het Centraal Stembureau:

Anne Marie Partridge, kamer 519, Bestuursgebouw, Heidelberglaan 8, tel. 030-253 4355, e-mail: a.m.partridge@uu.nl.

In geval van stemming geldt het volgende tijdschema:

• 27 t/m 31 mei 2013: stemming
  • 4 juni 2013: bekendmaking uitslag stemming

Faculteitsraden

Voor informatie over en formulieren voor de facultaire kandidaatstelling kunt u de betreffende kiescommissies raadplegen:

Dienstraden

Voor informatie over en formulieren voor de kandidaatstelling bij de dienstraden kunt u de betreffende kiescommissies / contactpersonen raadplegen: