Hockeyvereniging MHC Fletiomare uit Vleuten/Leidsche Rijn is op zoek naar dames en heren in de leeftijd van 18 tot 30 jaar met (bij voorkeur) enkele jaren hockeyervaring. Het is zelfs mogelijk om met een aantal vrienden of met een volledig team naar MHC Fletiomare te komen. Ook voor studenten biedt de club voldoende mogelijkheden en voor hen geldt een extra aantrekkelijk tarief.

Fletiomare is een ambitieuze vereniging waar ruim 1.900 leden hockeyen. De club is de tweede hockeyvereniging van Utrecht en inmiddels de op vier na grootste hockeyvereniging van district Midden Nederland. Fletiomare beschikt over 4 semi-water kunstgrasvelden, 1,5 zand-ingestrooid kunstgrasveld en een mooi groot clubhuis.

Speciaal studententarief
De contributie van Fletiomare is zeer concurrerend ten opzichte van andere clubs uit de regio. En voor studenten is het extra aantrekkelijk gemaakt om bij deze vereniging te hockeyen. Studenten betalen namelijk het speciale tarief van slechts € 230,-.

Info en aanmelden
Aanmelden kan via www.fletiomare.nl. Meer informatie kun je opvragen via senioren@fletiomare.nl.