Appartement te huur:  Mgr. v.d. Weteringstraat,  60m2,  3 kamers, voor 1 persoon

Het is een ruim appartement met veel licht gelegen in de mooiste buurt van Utrecht dicht bij uitvalswegen, de universiteit en de stad. Direct om de hoek van de meest aantrekkelijk winkelstraat van Utrecht en op nog geen 5 minuten lopen van het Wilhelmina park. Appartement bestaat uit 1 slaapkamer, 1 studeer/zit kamer, 1 badkamer en een woonkeuken.

Bijzonderheden: ingangsdatum per 8 februari 2015, huurperiode minimaal 18 maanden , huurprijs is €850,- ( incl. g/w/e.tv.internet), gemeubileerd(inbreng eigen meubels niet toegestaan), gedeelde opgang met eigenaar, geen huisdieren toegestaan, een niet roker, geen student. Geïnteresseerd mail naar: rogierbedaux@hotmail.com.