Hoe ziet ondernemerschap er uit? Bevlogen entrepreneurs laten het je zien in de Utrecht Science Store. Utrecht is dé kennisplek van de provincie, maar ook ontzettend ondernemend. Het is hoog tijd dat we dat zichtbaar maken. De Utrecht Science Store is een unieke samenwerking tussen Rabobank, Hoog Catharijne, Utrecht Science Park en SOON. Help jij mee het op te zetten?

Wat gaan we maken?
De Utrecht Science Store is een combinatie van een werkplaats, expositieruimte en een winkel. Jonge en innovatieve ondernemers laten hier zien én ervaren wat zij de wereld te bieden hebben. Door de hele store heen kom je hun innovaties tegen. De aanwezige ondernemers leggen je uit hoe hun innovatie tot stand is gekomen en wat er vernieuwend aan is, maar gaan ook een stap verder. In verschillende events delen zij hun kennis met het aanwezige publiek. Er worden regelmatig battles gehouden,  prijzen uitgereikt en er zijn seminars, masterclasses en workshops. Er komen twee locaties: één op het Utrecht Science Park en één in Hoog Catharijne.

De stage
Samen met twee andere studenten en een projectmanager van SOON kan jij dit project opstarten én uitvoeren. Wij zijn op zoek naar drie studenten met verschillende achtergronden. We zoeken onder andere een echte netwerker, een regelaar & verbinder, en een marketing & communicatieguru.
Voor je stage werk je zelfstandig bij SOON (@ The Office in Utrecht) en zal je je ook regelmatig in de Science Stores zelf bevinden. De stage start juli 2014, is voor 20u in de week en heeft een looptijd van 6 tot 12 maanden (in overleg).

Wie zoeken we?
  • Assertiviteit, creativiteit en nieuwe inzichten;
  • Enthousiasme over en affiniteit met sociale of duurzame innovatie & ondernemerschap;
  • En een zelfstandige en enthousiaste houding;

Wat bieden we?
  • Ervaring op doen op het gebied van innovatie, communicatie, sociale netwerken en ondernemerschap. Hierbij is eigen input van groot belang.
  • Een dagelijkse begeleider die meedenkt bij de stappen die je gaat zetten, de kaders in de gaten houdt en met je meedenkt;
  • Extra ondersteuning vanuit De Rabobank, Utrecht Science Park en Hoog Catharijne.
  • Een uitgebreid trainingsprogramma gericht op sociaal ondernemerschap, persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling;
  • Een passende stagevergoeding.

Interesse? Mail dan snel je motivatie en cv naar anne@discoversoon.nl