Bert van den Brink vice-decaan

Hoogleraar Politieke en Sociale Geschiedenis Bert van den Brink treedt aankomende zomer aan als vice-decaan onderwijs van de faculteit Geesteswetenschappen. Hij vervangt hoogleraar Taal- en Cultuurstudies Berteke Waaldijk die om gezondheidsredenen moet terugtreden.

Decaan Wiljan van den Akker zegt op de facultaire site het volgende over de opvolging van Berteke

Waaldijk die in september 2010 aantrad:  “Hoezeer het ons als bestuur ook spijt dat Berteke geen vice-decaan kan en zal zijn, wij zijn verheugd dat Bert van den Brink rond de zomer deze taak op zich wil nemen.”

Hoogleraar Taalverwerving Peter Coopmans nam de afgelopen maanden al de werkzaamheden waar en zal nog tot de zomer plaatsnemen in het faculteitsbestuur.