Dit zijn de Einsteins onder de studenten

Mallory en Najendra hebben DUB's Einstein-fotowedstrijd gewonnen. Hun metamorfose was volgens mensen op Facebook de meest geslaagde.

Draag een toga of een labjas, zet een pruik of bril en kies een mooie papieren wijsheid uit. Dat was de opdracht die DUB studenten tijdens de Utrechtse Introductie Tijd (UIT) gaf.

Iedereen kon de afgelopen week op Facebook stemmen op de foto's. Dat konden ze doen door de foto's te belonen met een 'like' (vind ik leuk).

Aanvankelijk gingen Jos en Hélène (derde plaats, 24 likes) aan de leiding, maar in de dagen erna kwamen Aafje en Ellis (tweede plaats, 87 likes) en Mallory en Najendra (eerste plaats, 112 likes) aan kop te staan.

De prijzen:

• Eerste plaats: boekenbonnen ter waarde van 75 euro
  • Tweede plaats: boekenbonnen ter waarde van 50 euro
  • Derde plaats: boekenbonnen ter waarde van 25 euro

De prijzen kunnen op werkdagen opgehaald worden op de eerste verdieping van het Bestuursgebouw, waar de redactie van DUB zit (kamer 1.23).

In totaal werden er 21 foto's gemaakt tijdens de Einstein-fotowedstrijd. Je kan ze hier allemaal bekijken.