DUBstagram: Hier moet je wezen!

Van alles wat ze doet, maakt Anniek graag foto’s en zo nu en dan belanden die op Instagram. Zoals deze selfie gemaakt in het Langeveldgebouw.

Bekend op Instagram onder de naam @AIMDK

Wie ben je?
"
Mijn naam is Anniek de Kort, ik ben derdejaars student Onderwijskunde."

Hoe lang zit je al op Instagram?
Mijn eerste foto zette ik er 198 weken geleden op, dat is dus ongeveer vier jaar.

Wat zien we op de foto?
"
De foto is genomen in de Langeveld-kantine in De Uithof, en is gemaakt door het meisje van wie je laptop nog ziet staan. Ze wilde aan studiegenootjes laten weten waar we zaten en aangezien Anouk (ook wel Snoek genoemd) en ik graag van alles wat we doen foto's maken ging dat op deze manier.
"Anouk is een vriendin die vorig jaar bij mij in het bestuur van Vocus zat, onze studievereniging. Daar hebben we elkaar leren kennen. We wilden in de Langeveld-kantine nog wat studeren en ik ging de leerstof van mijn tentamen bespreken."

Je doet aan Slothmondays, wat zijn dat?
Eigenlijk doe ik dat al een tijdje niet meer. Meedoen aan Slothmonday betekent dat je iedere maandag een plaatje van een luiaard post om de zeursleur van maandag te doorbreken. Ik deed er aan mee omdat ik luiaards superschattig vind.

Nog Instagramtips?
@snoekhendriks, voor nog meer sog-foto's
@utrechtcentraal voor de mooiste foto's van Utrecht
@utrechtuniversity voor mooie kiekjes van onze universiteit

Wil jij jouw foto ook op de homepage van DUB zien? Volg ons dan op instagram, en tag ons in je foto's!