Student zwaar mishandeld op Neude

De politie zoekt drie mannen die op 11 mei rond half vijf 's ochtends op het Neude een student in elkaar hebben geslagen.

Het slachtoffer kwam na een bezoek aan een café op de Nobelstraat naar het Neude om zijn fiets op te halen. Als hij zijn fiets van het slot haalt, wordt hij belaagd door drie mannen.

Een van de mannen gooit een flesje naar de student, waarop er een ruzie ontstaat. De student wordt geschopt en geslagen, waarschijnlijk ook met een flesje.

Als de drie mannen weg zijn, is de student nog bij bewustzijn. Hij pleegt nog een telefoontje waar hij zich later niks meer van kan herinneren. Daarna raakt de student bewusteloos. Een paar minuten later helpt een voorbijganger de student, en wordt 112 gebeld.

De politie zoekt de drie daders, die eerder die avond in Club Poema zijn uitgeweest. Op de site van het RTV Utrecht-programma Bureau Hengeveld staan de signalementen van de mannen. De politie heeft ook bewakingsbeelden van de mishandeling online gezet.