Uitblinken op nieuwe hockeyvelden

Dare to excel. Dat is de nieuwe leuze waarmee de Universiteit Utrecht masterstudenten probeert te werven. De eerste campagne-uiting verscheen op een reclamebord tijdens de ingebruikname van de vernieuwde hockeyvelden op sportcomplex Olympos. Collegelid Hans Amman deed erg zijn best (zie foto).

De officiële opening van de twee kunstgrasvelden met nieuwe bovenlaag vond twee weken geleden plaats tijdens een zonnig herfstweekeinde. Collegelid Hans Amman, in gezelschap van twee hockeyende dochters en Olymposdirecteur Jules Vereecken, in gezelschap van één hockeyende dochter, waren daarbij te gast.

De hockeyvelden waren lange tijd inzet van een twist tussen het sportcentrum en het universiteitsbestuur. Dit voorjaar kwam er uiteindelijk een oplossing en kreeg hockeyvereniging USHC eindelijk het zo gewenste nieuwe kunstgras.

Het reclamebord is een gift van Olymposdirecteur Jules Vereecken aan de universiteit. Vereecken maakt daarmee een gebaar van goede wil naar het universiteitsbestuur. Met het nieuwe bord kreeg Vereecken de primeur van de nieuwe universitaire mastercampagne.

XB