Spirituele wegwijzers

De Theosophical Society is onderdeel van een universele, geestelijke, intellectuele en ethische beweging die in alle eeuwen werkzaam is geweest, genaamd de Hiërarchie van Wijsheid, Mededogen en Vrede. Die beweging wordt gevormd door spirituele wegwijzers, menselijke wezens en wezens verder spiritueel ontwikkeld dan de mens. Zij vertegenwoordigen de Lichtzijde van de Natuur en hebben zich verbonden om al het leven vanuit Mededogen te dienen. Dat doen ze door spirituele kennis door te geven en te inspireren, op alle vlakken van het leven. Ook wij kunnen vanuit Mededogen zo’n spirituele wegwijzer, een schakel in een levend kanaal van spirituele stromen, worden.

Meesters van Wijsheid en Mededogen en hun leerlingen

9 maart 2022    19:30-21:30

Meesters van Wijsheid zijn de medewerkers van de Stille Wachter en de directe Leraren van de mens. Zij zijn de beschermers en doorgevers van de Universele Wijsheid. Zij inspireren met als doel het verheffen van de menselijke Natuur. Hoe is de relatie tussen Leraar en leerling? Helpen zij iedereen? Hoe kunnen wij een directe leerling van een Meester van Wijsheid worden?