OPEN DAG 2-10-2021

Kom aikido ervaren in onze dojo! Op 2 oktober organiseren wij onze jaarlijkse open dag!

Aikido (合気道) is een moderne Japanse krijgskunst die je leert hoe je de energie van de tegenstander kunt gebruiken voor verschillende werptechnieken en klemmen. Je leert er je lichaam en geest één te maken zodat je (weer) contact kunt maken met jezelf en mensen om je heen. Aikido biedt een manier om harmonie en rust te vinden in je leven.

Er zijn drie trainingen om uit te kiezen:

10:00 - 11:00    volwassenen
11:30 - 12:30    volwassenen
13:00 - 14:00    kinderen

Elke training bevat demonstraties, aikidotraining, wapentraining en tijd voor vragen en uitleg. De ochtendsessies zijn primair voor volwassenen bedoeld, de middagsessie voor kinderen en hun ouders. De lessen zijn in het Nederlands en Engels.

COVID19-maatregelen
We volgen de protocollen van het RIVM. We vragen je onze dojo veilig te houden en thuis te blijven in geval van twijfel en na nauw contact met een besmet iemand. Stuur ons in dat geval een email en je bent welkom om op een later tijdstip een van onze trainingen bij te wonen.

Locatie:                  Gansstraat 164, 3582 EP Utrecht

Contact: