Op 20 mei 2017 presenteert het Koninklijk Nederlands Instituut Rome (KNIR) de Nacht van Rome - Stad van 7 Zonden in De Balie in Amsterdam. Ter gelegenheid daarvan stellen we studenten van Nederlandse universiteiten en University Colleges de vraag: welke van de zeven klassieke zonden speelt onze hedendaagse maatschappij het meest parten?

Schrijf een kort essay met jouw antwoord op deze vraag en win een reis naar het KNIR in Rome! De winnaar mag bovendien zijn of haar essay voordragen tijdens de Nacht van Rome, en de drie beste essayisten winnen een gratis toegangskaartje.

Deelname staat open voor alle studenten die ingeschreven staan aan de Universiteit van Amsterdam, Vrije Universiteit, Universiteit Leiden, Universiteit Utrecht, Rijksuniversiteit Groningen, Radboud Universiteit Nijmegen, of aan de University Colleges (Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Middelburg).

Stuur je essay van 350-550 woorden (in het Engels of Nederlands) vóór 1 mei onder vermelding van naam, studierichting en collegenummer naar: secretary@knir.it(link sends e-mail)

Over de uitslag van de essaywedstrijd wordt niet gecorrespondeerd.

Doe mee en win een reis naar Rome plus 3 nachten verblijf op het KNIR!