Voor een onderzoek naar interactieve journalistieke verhalen van de HU zijn we op zoek naar studenten die mee willen doen aan een experiment!

Wat ga je doen tijdens het experiment? Je bekijkt online een interactieve journalistieke productie, terwijl je tegelijkertijd jouw ervaringen en gedachten met ons deelt. Zo’n sessie duurt ongeveer een uur. Als dank voor je deelname krijg je een Bol.com-bon van €10. Je gegevens worden anoniem verwerkt.

De sessie vinden in maart plaats op de Hogeschool Utrecht (Heidelberglaan 15). We houden hierbij rekening met de corona-richtlijnen. Om reisbewegingen zo veel mogelijk te voorkomen, is het fijn als je in Utrecht woont. Onze voorkeur gaat uit naar studenten buiten het vakgebied journalistiek/media/communicatie.

Lijkt het je leuk om deel te nemen? Meld je aan via deze link en we nemen contact met je op!