Op dinsdag en woensdag 11 en 12 juli kon je je nagels laten lakken voor het goede doel van Tijn.

Tijn (6) had hersenstamkanker en wilde graag andere kinderen helpen. Hij werd vorig jaar landelijk bekend toen hij tijdens Serious Request van 3FM 2,5 miljoen euro bij elkaar ‘lakte’. Helaas is Tijn afgelopen vrijdag 7 juli overleden aan zijn ziekte.

Wij, Olga Sobrino Gutierrez en Floor Werensteijn- van Lee, wilde iets terug doen voor Tijn en alle kinderen die op dit moment deze vreselijke ziekte hebben.

Mede dankzij jullie hebben wij een bedrag opgehaald van €422,45. Wij willen jullie ontzettend bedanken voor jullie bijdrage. Vanmorgen hebben wij de cheque overhandigd aan Eric van Dijk, van Stichting Semmy.

Mocht je dinsdag of woensdag niet in de gelegenheid zijn geweest om je nagels te laten lakken, maar wil je deze actie ook steunen? Neem dan even een kijkje op de website http://www.stichtingsemmy.nl/ Hier kan je een eenmalige donatie doen of donateur worden!

Nogmaals bedankt allemaal.

Olga & Floor