Waarvoor ik mijn bed uitkom?

Zen.nl theatercollege 'Waarvoor ik mijn bed uitkom?'

In deze reeks Zen.nl Theatercolleges verbinden we inhoud met diepgang.
Het doel is een avondje uit met zingevende inspiratie voor het dagelijks leven.
Tijdens de voorstelling is er dan ook ruim de gelegenheid voor het stellen van vragen.
De dialoog kan daarna onderling, en met de inleider, onder het genot van een kop koffie/thee worden voortgezet in de foyer.

31 oktober:
19.00 uur Zaal open (ontvangst met koffie en thee)
19.30 uur Aanvang voorstelling
21.00 uur Informele dialoog in de foyer
De dialoog in de foyer duurt tot 21.30 uur.

Waarvoor ik mijn bed uit kom?

Joeri Jansen (Roorda Reclamebureau), is het creatieve brein achter succesvolle campagnes van Heineken, Snickers, Mentos en Campina maar ook de man achter de overheids-campagnes als BOB, NIX18 en MoNo. In dit college vertelt hij, hoe hij via een druk kruispunt in Japan zijn ikigai, de zin van het leven vond.