Beste lezers, beste studenten,

Over minder dan een maandje is het zover: maak je klaar voor een stralende dag op de Bosbaan in Amsterdam, namelijk voor de Orca Competitie Slotwedstrijden 2018! De roeiende studenten uit heel Nederland gaan tot hun uiterste en daar kun jij bij zijn!

Wat organiseren wij?

De Orca Competitie Slotwedstrijden zijn het weekend van 23 en 24 juni 2018. Vanuit heel Nederland komen studentenroeiers naar de Bosbaan in Amsterdam, waar het evenement plaatsvindt.

Alle deelnemende ploegen strijden om de eindtitels in de verschillende klassementen van het roeiseizoen. Een klassement winnen betekent dat je gemiddeld over het hele roeiseizoen de allerbeste ploeg bent. Het winnen van een klassement is een ervaring die studenten de rest van hun leven bij zich houden.

Wie zijn wij?

Wij zijn A.U.S.R. Orca, een ambitieuze roeivereniging die dit evenement voor de 23ste keer organiseert. Ons doel is om met Orca dit jaar weer een uiterst professioneel en gezellig weekend neer te zetten en de Utrechtse eer hoog te houden. Om het roeiseizoen op grootse wijze af te kunnen sluiten, zijn de voorbereidingen al een tijdje in volle gang.

Waarom dit bericht?

Het lijkt ons echt super leuk als er ook mensen uit Amstelveen en omstreken (Amsterdam én Utrecht is ook niet heel ver) langskomen om van dit mooie evenement te genieten, de toegang is immers gratis. Iedereen is welkom en kan genieten van de spannende nek-aan-nek races tussen de verschillende ploegen op het water en van de gezellige sfeer aan de kant!

Twijfel niet langer en kom ons lekker vergezellen op zaterdag 23 en/of zondag 24 juni 2018! Zien we je op de Bosbaan?

Hartelijke groeten,

Iris namens de Commissie Competitie Slotwedstrijden