Op zondag 8 september geeft Rients Ritskes (zenmeester, schrijver, leraar en oprichter van Zen.nl) een lezing Utrecht. De titel van de lezing is 'Zen en de kunst van het leven lang leren'. Rients heeft vele jaren als studie-adviseur gewerkt  en het boek 'Zen en de kunst van het studeren' geschreven. In zijn lezing zal hij inspiratie delen en praktische adviezen geven.

Tijd:De lezing begint om 13.30 uur de deur is open vanaf 13.00 uur. De lezing duurt ongeveer een uur.
Locatie:Parnassos CultuurcentrumUniversiteit Utrecht, Kruisstraat 201, 3581 GK Utrecht
Toegangsprijs: Studenten en (Oud)cursisten van zen.nl betalen €2,50. Overige kaartjes kosten €7,50. Thee en koffie zijn inbegrepen.

Voor meer informatie en aanmelden: www.zen.nl/utrecht/activiteiten/lezing-rients-ritskes.html