De Beste Singer-Songwriter van Utrecht

Rosita raadt deze week aan: De Beste Singer-Songwriter van Utrecht, live!

Wat raad je aan?
De eerste editie van ‘De Beste Singer-Songwriter van Utrecht’.

Waarom is dit volgens jou de moeite waard?
We kenden al het televisieprogramma ‘De Beste Singer-Songwriter van Nederland’ waarin Giel Beelen keer op keer weer opnieuw op zoek gaat naar – de titel zegt het al – de beste singer-songwriter van Nederland. Het is natuurlijk best aardig om zo’n wedstrijd met verschillende artiesten en optredens op je televisie, laptop of tablet te bekijken, maar uiteraard wordt het vele malen leuker wanneer je deze live kunt bijwonen. En dat is nu mogelijk, in Utrecht! Dit jaar vindt namelijk de eerste editie van de wedstrijd ‘De Beste Singer-Songwriter van Utrecht’ plaats.

De eerste voorronde is inmiddels geweest en er volgen er nog twee, waarna in de finale vier artiesten zullen strijden om de titel. De beoordeling van de talenten wordt gedaan door een jury en door het publiek.

De optredens van de talentvolle singer-songwriters vinden plaats in een aantal leuke Utrechtse café’s, dus live muziek, een drankje en gezelligheid gegarandeerd. Prima voor een leuke avond uit met vrienden of voor een muzikale date. En wie weet ontdek je hier wel je nieuwe favoriete artiest!

Waar moet ik in het bijzonder op letten?
Op de optredens natuurlijk. Het publiek mag trouwens ook stemmen uitbrengen op hun favoriete artiest en bepaalt zo wie er een wildcard voor de finale verdient. Dus grijp die kans om je mening te laten gelden.

Waar, wat wanneer?
Hofman Café – voorronde 2 – donderdag 9 april, 20.00 uur