Lady Gwen and the Green Man

Cultuurmedewerker Fleur tipt deze week Engelstalig theater voor je.

Wat raad je aan?

Toneelstuk van Engelstalige toneelvereniging SUDS “Lady Gwen and the Green Man”

Waarom is dit volgens jou de moeite waard?

Er is weinig Engelstalig toneel in Utrecht en deze amateurvereniging (Students of Utrecht Drama Society) zet altijd kwalitatieve, humoristische en bijzondere stukken op het toneel. Lady Gwen and the Green Man is een eigentijdse bewerking van het 14e-eeuwse gedicht Sir Gawain and the Green Knight.

Gwen is een jonge vrouw die net begonnen is met haar stage bij het bedrijf van haar oom Arthur, CEO van Round Table Inc. Tijdens het 15-jarig jubileum feest van het bedrijf stormt er ineens een mysterieuze Groene Man naar binnen. Door deze confrontatie begint Gwen aan een reis vol vermommingen, vriendschappen en vreemde vogels.

Waar, wat, wanneer?

9 en 10 juni 2015 @ Museum Speelklok (Steenweg 2)

20:00 gaan de deuren open, 20:30 begint de voorstelling

Kaartjes voor studenten zijn 7 euro aan de deur, maar 6 euro als je reserveert via sudsreservations@gmail.com