Toneelvoorstelling Helpdesk

Cultuurmedewerker Sietske stuurt je graag naar het toneel en tipt de voorstelling Helpdesk in de Stadsschouwburg.

Wat raad je aan?
De voorstelling Helpdesk van acteursgroep Wunderbaum.

Waarom is dit volgens jou de moeite waard?
Het bellen van een klantenservice staat niet hoog op mijn lijstje met dingen die ik graag doe. Het doorkiesmenu, medewerkers die je vraag niet begrijpen…klinkt dit herkenbaar?

Gelukkig worden de rollen in Helpdesk omgedraaid en krijgen we als publiek een kijkje in de wereld aan de andere kant van de lijn. Hoe wordt er eigenlijk omgegaan met al die verschillende vragen en klagende klanten? Om haar bellers zo goed mogelijk te helpen, neemt de telefoniste daarom steeds een andere rol aan. Maar wat als deze rollen door elkaar beginnen te lopen en het publiek hierbij betrokken wordt? De pers was unaniem lovend over Helpdesk, tijd om ‘m te gaan zien in Utrecht!

Waar moet ik in het bijzonder op letten?
Helpdesk is onderdeel van The New Forest, het vierjarige project van Acteursgroep Wunderbaum. In dit project onderzoekt Wunderbaum mogelijke en onmogelijke alternatieven voor een nieuwe samenleving. De voorstellingen zelf zijn gelukkig verre van saai of serieus, verwacht eerder een wervelwind van humor en nieuwe perspectieven. Klik hier voor meer informatie over The New Forest.

Wat, waar, wanneer?
Op 4, 5 en 7 november om 20:30 uur in Stadsschouwburg Utrecht. De kaartverkoop gaat snel! Meer informatie vind je hier.

 

 

Tags: cultuurtip

Advertentie