OlymPas voor winnaar WK-poule

Gerard Hofman kreeg afgelopen week een gratis OlymPas. Hij won met glans de DUB WK-poule.

Het ligt al weer maanden achter ons, maar analist bij Bètawetenschappen Gerard Hofman kon eind vorige week nog een keer genieten van het afgelopen WK voetbal in Brazilië. Als winnaar van de DUB WK-poule had hij een jaar lang gratis sporten gewonnen bij sportcentrum Olympos. Hij mocht zijn prijs, een OlymPas, donderdag in ontvangst nemen.

Hofman heeft de kaart ter beschikking gesteld aan een collega, een promovenda die graag wil gaan sporten. Zelf komt Hofman regelmatig in Olympos, maar dan met zijn eigen volleybalteam uit Werkhoven. Dat neemt het dan op tegen de studenten van Protos.

Dit jaar kunnen studenten en medewerkers voor het eerst een OlymPas kopen die vrij toegang biedt tot bijna alle sporten op het sportcentrum. Studenten betalen 125 euro per jaar en medewerkers 240 euro. Wie de kaart voor 1 november aanschaft, krijgt korting. Studenten betalen dan 105 en medewerkers 210 euro.