Ruud Leijendekkers wint de Meet-The-Student Award 2015

Student Fysiotherapiewetenschap Ruud Leijendekkers heeft vrijdag 9 januari  de Meet-The-Student Award 2015 gewonnen.

Binnen de cursus Onderzoeksontwerp (van het eerste masterjaar Fysiotherapiewetenschap- Klinische Gezondheidswetenschappen) wordt elk jaar een Meet-The-Student Award uitgereikt. Studenten volgen tijdens deze cursus meerdere Meet-the-student bijeenkomsten, waarbij studenten diverse verdiepingsonderwerpen binnen het thema van de onderwijsgroep presenteren (onderwerpen die gerelateerd zijn aan het onderzoeksontwerp).

Iedere student bepaalt zelf welk onderwerp hij/zij aan de medestudenten zal presenteren; het doel is om een significante bijdrage te leveren aan de kennisvermeerdering/verdieping van de medestudenten.

De student(e) die de beste Meet-The-Student-presentatie weet te geven wint de Meet-the-Student Award van het jaar. De studenten beoordelen elkaar en het gemiddelde van alle cijfers bepaalt wie de award zal krijgen. Beoordelingscriteria hierbij zijn onder meer de wijze van presenteren, de relevantie van het onderwerp, de overtuiging, de logica van de argumenten, de interne consistentie en de originaliteit.