Beste studenten: word blogger voor DUB

Irene, Anne en Merel gingen je voor naar Amerika, Engeland en Zuid-Korea.

Wegens succes verlengd: bloggen voor DUB vanuit het buitenland. DUB zoekt UU-studenten die eens in de vier weken een blog voor ons willen schrijven. Sinds februari 2013 bestaat het blog UU’er in het buitenland. Studenten die via een stage of een studie enige maanden of jaren invulling geven aan het begrip internationalisering, schrijven eens in de vier weken over hun avonturen over de grens.

In de 2,5 jaar dat DUB deze rubriek nu heeft, is er door studenten een interessant archief opgebouwd. Marokko, Korea, China, Indonesië, Schotland, Zweden, Zuid-Afrika…. In totaal hebben zij veertien landen bezocht - uit Amerika en Australië kwamen blogs van verschillende universiteiten.

Voor het komende collegejaar (2015-2016) is DUB weer op zoek naar bloggers. Geef je op: het maakt niet uit of je begint in september of in januari of op een ander moment in het studiejaar. Voorwaarde is dat je studeert aan de UU of je bachelor hier hebt gedaan en naar het buitenland gaat om te studeren, stage te lopen of onderzoek te doen.

Met het  bloggen – eerlijk is eerlijk – valt geen geld te verdienen. Vind je dat geen bezwaar, mail dan naar Gwenda Knobel.