Carrièredag bijna uitverkocht

Op zoek naar een baan of een stage? Donderdag 7 februari is de universiteitsbrede Carrièredag in het Ruppertgebouw en het Educatorium in De Uithof. Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshops.

Tijdens de Carrièredag kunnen studenten en promovendi onder meer een bedrijvenmarkt bezoeken, en workshops, presentaties en trainingen volgen. Weten bij welk bedrijf je langs moet gaan? In een handige tabel staat wat voor studenten de bedrijven zoeken. Er zijn nog enkele plekken vrij voor workshops en trainingen die bedrijven organiseren. Hiervoor moet je je vooraf voor opgeven.

Veel bachelorstudenten gebruiken de voorlichting om een masterkeuze te maken. De mastervoorlichtingsdag is op 13 februari.

De universitaire Carrièredag is tegelijk de aftrap van de arbeidsmarktoriëntatieweek   van de faculteit Sociale Wetenschappen. Die duurt van 8 tot 13 februari. Tijdens deze dagen worden er bij de faculteit speciale activiteiten georganiseerd door onder meer de verschillende studieverenigingen van de verschillende opleidingen.