DUB zoekt cultuurrecensenten

Ga je wel eens naar de film, theater of concerten en wil je jouw ervaring delen? DUB biedt op de nieuwe themapagina 'Cultuur en sport' de mogelijkheid om recensies te publiceren.

Utrecht heeft op het gebied van cultuur heel wat te bieden. Van kleinschalige festivals tot grote concerten. Van studententheater tot bijzondere voorstellingen op buitenlocaties. In de wirwar van al die activiteiten is het moeilijk in te schatten wat nu echt de moeite waard en wat werkelijk bagger is.

DUB publiceert op de themapagina cultuur en sport recensies geschreven door studenten. Daarin werken we samen met Sapsite. Deze week hebben wij bijvoorbeeld een recensie van de voorstelling Blaas van Schweigman& en een filmrecensie van de nieuwe film van Woody Allen, Blue Jasmine.

DUB zoekt nu meer studenten en medewerkers die regelmatig een culturele activiteit bezoeken en daar hun mening over willen ventileren op DUB.

Heb je interesse en wil je meer weten? Mail dan naar Ries Agterberg.