DUB zoekt jouw Instagramfoto’s

DUB begint vrijdag 28 augustus met een nieuwe rubriek waarbij we jouw hulp nodig hebben: DUBstagram. In de rubriek publiceren we de mooiste, leukste of gekste foto over het studentenleven of de Universiteit Utrecht die we op Instagram vinden.

Veel studenten en medewerkers van de Universiteit Utrecht hebben een Instagramaccount waar de mooiste foto’s te vinden zijn. Voor onze nieuwe rubriek willen we er wekelijks één uitkiezen om op de homepage van DUB te publiceren.

Om mooie, leuke, gekke of lachwekkende foto’s te vinden, roepen we jullie hulp in. Ben jij student of medewerker van de UU en een (fanatieke) Instagrammer en heb jij een foto gemaakt die je wil doorplaatsen op DUB, laat ons dat dan weten door @dubnieuws te taggen. Of tag ons in een leuke foto die je bij anderen vindt.

Wat voor soort foto’s komen in aanmerking? Best veel. Zo lang de foto's te maken hebben met studenten, de Universiteit Utrecht of de Domstad zijn ze geschikt.

Dus heb je een leuke foto op een studentenfeest gemaakt? Stuur hem aan ons. Heb je een shot gemaakt van een muis die over de collegebanken loopt? Aarzel niet en voeg @DUBnieuws toe aan je post. Ook serieuze foto’s komen natuurlijk in aanmerking: ben je op veldwerk en zie je een prachtige ondergaande zon? Ook mooi voor DUB.

De foto die DUB uitkiest, willen we graag laten vergezellen van wat tekst. Wie heeft de foto gemaakt? Wat voor werk of studie doet hij of zij? Wat staat er op de foto en wat heeft het onderwerp met jou te maken?.

DUB is nog niet zo lang actief op Instagram, maar daar brengen we verandering in. Volg DUBstagram op Instagram.com/dubnieuws.