DUB zoekt UU-studenten die willen bloggen over studie in het buitenland

Ga jij dit of volgend collegejaar voor je studie naar het buitenland? Schrijf dan maandelijks een blog voor DUB.

Elke week publiceert DUB een blog van een Utrechtse bachelor- of masterstudent die tijdelijk in het buitenland studeert of over de grens stage loopt. Tot de zomervakantie is er weer plek voor een nieuwe blogger. Na de zomervakantie kan DUB drie nieuwe bloggers gebruiken.

Inmiddels heeft DUB een rijk archief van buitenlandervaringen van Utrechtse (oud)-studenten.  Zo volgden we een master die wil promoveren in Florence en hebben verschillende bachelorstudenten hun avonturen uit Engeland, Duitsland, Vietnam, Indonesië en Turkije gedeeld via DUB. Op dit moment schrijft Wieke Vink haar laatste bijdrage over haar avonturen in Zuid-Afrika, rapporteert alumnus van University College Utrecht Paula Dubbink over haar laatste masterjaar in het Zweedse Lund, is Rhea Eeltink net begonnen aan haar avontuur in het Australische Sydney en schrijft alumnus Sociale Geografie Rik Recourt vanuit Parijs hoe hij zich gaat voorbereiden op zijn master in China.

Alle blogs worden verzameld onder het kopje UU’er in het buitenland.

Wil jij bloggen voor DUB? Mail Gwenda Knobel