Eerste namen deBeschaving: Chef’Special en Hans Clevers

Blaudzun, Chef’Special, Thomas Azier, Jett Rebel en stamcelonderzoeker Hans Clevers. Zij treden 5 juli op tijdens festival deBeschaving in de Botanische Tuinen.

Net als voorgaande jaren biedt deBeschaving een mix van muziek en wetenschap. En iets ertussenin. Zo gaat zanger/gitarist Anne Soldaat (bekend van o.a. Daryll-Ann en Tim Knol) aankomende editie “iets bijzonders” doen op het wetenschapspodium, kondigt deBeschaving aan.

Binnenkort volgen meer namen. Vorig jaar waren De Jeugd van Tegenwoordig en Kensington headliners. DUB bracht toen de festivalervaring van twee studenten in beeld.

De voorverkoop is vandaag gestart. Kaarten kosten 29,50 euro. Studenten en CJP-kaarthouders betalen 27,50 euro.