Politie tast in duister over gewonde op studentencomplex De Warande *Update*

Afbeelding Google Maps

Volgens het Algemeen Dagblad alarmeerden omstanders omstreeks 10 uur de politie nadat zij de man hadden aangetroffen, zo meldde DUB op 15 augustus. Politie en ambulancediensten verleenden daarna hulp aan de man.

Tegenover DUB wilde de perswoordvoerder van de politie alleen kwijt dat het om een 29-jarige man zou gaan. De politie onderzocht op dat moment hoe de man gewond was geraakt en op straat was beland. In de flats aan de Warande wonen zowel studenten als niet-studenten.

*Update 16 augustus: De politie laat weten nog geen verklaring van het slachtoffer te hebben kunnen optekenen en is op zoek naar getuigen. Heb je wat gezien of gehoord? Neem dan contact op met de politie via nummer 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.

*Update 27 augustus: Politie tast nog steeds in het duister over wat er gebeurd is in Zeist. Er hebben zich nog geen getuigen gemeld. De gewonde man ligt nog in het ziekenhuis en uit zijn verklaringen komt volgens de politie geen helder beeld naar voren van wat zich heeft afgespeeld. De politie roept iedereen die iets heeft gezien of gehoord op zich te melden. Alle informatie is welkom.