Hello goodbye voor besturen bij opening academisch jaar

Oud-bestuursleden (met penning) en nieuwe bestuursleden van VGSU samen op de opening van het academische jaar

Veel besturen van studie- en studentenverenigingen nemen deze week afscheid na een jaar hard werken. De opening academisch jaar was voor deze "oude" bestuurders de laatste keer dat ze in functie waren voordat ze het stokje overdragen aan de nieuwe leden. Bij andere verenigingen waren het juist de nieuwe bestuursleden die hun vereniging bij de opening van het academisch jaar mochten representeren. Zij staan aan de start van een bestuursjaar.

De oud-bestuursleden vertelden allemaal aan DUB dat ze tevreden zijn over de opgedane ervaring, maar tegelijkertijd zijn ze ook wel blij dat het jaar er op zit. Voor de meeste van deze studenten betekent het dat ze weer terug aan de studie gaan, maar voor sommigen staat er een stage of buitenlandervaring op hen te wachten.

UIT.jpg

De variëteit aan studentenverenigingen die na afloop in de pandjestuin een borrel namen, is groot. DUB vroeg de besturen op de foto te gaan. Iedereen ging voor de camera staan: van gezelligheidsverenigingen als Unitas, SSR-nu en UMTC tot studieverenigingen als Alcmaeon, PAP en Perikles. Ook culturele vereniging zoals Usko en de interculturele vereniging Legulas en sportverenigingen Orca, Triton en TC De Uithof lieten zich vereeuwigen. Daarnaast presenteerde de nieuwe UIT-commissie zich en waren de besturen van de Landelijke Kamer van Verenigingen en de Federatie van Utrechtse Gezelligheidsverenigingen aanwezig. Zie alle foto’s op onze Facebookpagina.