Maak kennis met DUB in het Langeveldgebouw

Wie zijn de auteurs van DUB en waar zouden ze over moeten schrijven? En hoe gaat de nieuwe website eruit zien? Dinsdag 29 november kun je de hele dag kennismaken met de DUB-redactie in het Langeveldgebouw in De Uithof.

Voor de tweede keer gaat de redactie van DUB on Tour. Het idee is dat studenten en medewerkers een dag lang kennis kunnen maken met de DUB-redacteuren. Deze keer gaan we op bezoek bij de Faculteit Sociale Wetenschappen.

De redactie zoekt deze dag contact met de lezer. Op een prikbord kun je aangeven waarover DUB artikelen moet gaan schrijven. Maar ook gaan we op zoek naar de mening van studenten op vragen als: Zijn strengere regels voor het ziekmelden voor een tentamen terecht? Hoe komt het lab aan proefpersonen? Zijn er nog wel voldoende mannen bij de FSW-studies?

Wij bieden die dag een bijzonder programma dat het de moeite waard maakt langs te komen in de hal van het gebouw.

Kennismaken met cartoonist Niels Bongers
Om 11.00 uur komt onze cartoonist Niels Bongers op bezoek. Deze oud medewerker van de faculteit Sociale Wetenschappen tekent elke week voor DUB op geheel eigen wijze wat er allemaal op de universiteit gebeurt.

Geef je mening op video
Om 12.00 uur zetten we onze camera klaar en kan iedereen zijn mening geven over een actueel onderwerp.

Sneak preview nieuwe website
Het webteam van FSW werkt samen met DUB aan het vernieuwen van de website. We zijn nog niet klaar, maar kunnen wel laten zien welke kant het op gaat. De feedback zullen we meenemen in de verdere ontwikkeling van de site.

Fotoreportage studieverenigingen
Een van de plannen op deze dag is om alle studieverenigingen te bezoeken in hun eigen kamer. De foto’s zullen we later publiceren op de Facebookpagina van DUB.

Neem een mok mee
DUB deelt al een aantal jaren bij de UIT een speciale DUB-mok uit. Ondertussen is dit echt uitgegroeid tot een collectorsitem. Heb je de mok nog niet in huis? Kom hem dan halen.