Meedoen aan campuscolumnist kan nog tot dit weekend

Wie wordt de campuscolumnist 2013? Meedoen kan nog tot 1 december.

Studenten en medewerkers van de Universiteit kunnen nog hun inzending voor de verkiezing van de campuscolumnist insturen tot 1 december.

Onder het motto ‘Zet de universiteit op scherp’ zoekt DUB naar een opvolger van de huidige campuscolumnist Dieudonnée van de Willige.

De campuscolumnist krijgt de volledige vrijheid. De enige eis is dat de columns een relatie met het universitaire leven of de universiteitsstad Utrecht moeten hebben. De campuscolumnist heeft een eigen podium op de site van DUB. Daarnaast kan de campuscolumnist ook gevraagd worden voor andere universitaire activiteiten.

De officiële presentatie van de campuscolumnist zal plaatsvinden tijdens de nieuwjaarsreceptie van het College van Bestuur. De nieuwe campuscolumnist zal daar zijn of haar winnende column voordragen.

Alle studenten en medewerkers die op 1 januari 2013 aan de Universiteit Utrecht verbonden zijn, kunnen meedoen. Om mee te dingen naar de titel van campuscolumnist van de UU moet je twee columns insturen. De winnaar krijgt het Erik Hardeman-stipendium van 1000 euro.

De columns moeten het universitaire leven verrassend onder de loep nemen en mogen niet langer zijn dan 350 woorden. Stuur de columns vóór 1 december naar r.agterberg@dub.uu.nl