Praat mee over de toekomst van DUB

DUB wil de komende maanden de eigen werkwijze tegen het licht houden. Wat gaat goed, en wat kan beter? In dat kader is het goed om te weten hoe lezers tegen DUB aankijken. Voldoet het onafhankelijke universitair medium aan de verwachtingen? Welke rol zou DUB op de universiteit moeten spelen?

Op donderdag 12 maart nodigen we studenten graag uit voor een gesprek over de koers van DUB. Op 26 maart zijn medewerkers uitgenodigd. De bijeenkomsten duren van 12.00 tot 13.30 uur. Voor een lunch wordt gezorgd.

Mail M.J.Agterberg@uu.nl als je wilt deelnemen. Het aantal plekken is beperkt (15 per bijeenkomst).

Jullie feedback wordt gebruikt om de site en de redactionele keuzes te verbeteren. In 2015 hielden we een uitgebreide enquête onder lezers. Daar kwam uit dat lezers een kritisch universiteitsblad verwachten. In hoeverre hebben we dit de afgelopen jaren kunnen waarmaken?

Tags: dub