'Vermiste' student Stefan neemt contact op met familie

Creative commons: pixabay

Familieleden, vrienden en huisgenoten trokken maandag op Facebook aan de bel nadat Stefan niet thuiskwam in zijn Utrechtse studentenhuis. De 21-jarige die Bedrijfskunde studeert aan de Hogeschool van Amsterdam, had rond vijf uur ’s avonds contact met zijn huisgenoten en zei onderweg te zijn naar huis, maar kwam daar nooit aan. Daarnaast kregen zij ook geen contact meer met hem. Een bezorgd Facebookbericht werd ruim 70.000 keer gedeeld.

De familie en vrienden maken nu, wederom via Facebook, bekend dat Stefan contact met hen heeft opgenomen. Hij zou hebben aangegeven dat hij “om persoonlijke beweegredenen, die al geruime tijd spelen, zijn eigen weg verder zelf wil vervolgen”. In het Facebookbericht wordt gevraagd respectvol om te gaan met de informatie en de familie, huisgenoten en vrienden van Stefan niet meer te benaderen.

Tags: vermist