Wie doet mee aan onderzoek naar woonsituatie studenten?

Foto DUB

"Heb jij al een kamer gevonden, of ben je bang dat je dit collegejaar nog bij je ouders moet doorbrengen? Of ben jij je studentenhuis juist zat en zoek je naar een normaal appartement, zonder vieze vaat van je huisgenoten op het aanrecht?

Dat zijn vragen waar het  EenVandaag Opiniepanel antwoord op probeert te vinden. Het grootscheepse onderzoek naar de wooncrisis in Nederland wil extra aandacht besteden aan de situatie van studenten en in hoeverre zij vastlopen op de woningmarkt. Volgens de onderzoekers zijn het juist de studenten die in deze crisis nog niet vaak genoeg gehoord zijn.

De uitslagen worden halverwege september gedeeld op de kanalen van EenVandaag, NPO3 en Brandpunt+ en je kunt meedoen tot 12 september."

Meedoen aan het onderzoek kan via deze link: 1v.nl/onderzoek