NSE: master Mediastudies daalt fors in waardering studenten

De master Mediastudies is hard gedaald in de achting van de studenten die deze opleiding volgen.

Dat blijkt uit de resultaten van de Nationale Studenten Enquête (NSE). Ieder jaar worden alle studenten in de NSE gevraagd om hun opleiding te beoordelen op een schaal van vijf punten. De master Legal Research steeg dit jaar het sterkste, en krijgt een beoordeling van een 4,5.

De best beoordeelde master is de bètamaster History and Philosophy of Science met een score van 4,6. Maar voor deze grafiek hebben we niet gekeken naar de hoogste scores, maar naar de opleidingen die het sterkst stijgen en dalen in het oordeel van de studenten.

Wil je kijken hoe jouw opleiding scoort in de NSE 2012-2013? Kijk dan in deze spreadsheet. Vorige week lieten we de stijgers en dalers bij bacheloropleidingen zien.