Wil je relevante werkervaring opdoen? Ben jij een teamplayer en wil jij aan je CV werken? Dit alles uiteraard met een financiële vergoeding? Dan is een jaar USF iets voor jou!

We zijn namelijk op zoek naar een ambitieus en enthousiast bestuur voor 2010-2011.

USF Studentenbelangen is de belangenorganisatie voor alle studenten in Utrecht. Dit betekent dat je als bestuur de stem vertegenwoordigt 65.000 studenten. Als bestuur van USF ben je de hoogte van actuele zaken die spelen op het gebied van onderwijs, huisvesting, openbaar vervoer en je participeert in projecten om de situatie voor studenten te verbeteren. Zo werkt USF samen met de gemeente, de universiteit en hogescholen, woningcorporatie SSH Utrecht en de Landelijke Studentenvakbond (LSVb). Ook runt de USF een trainingsbureau én een juridische helpdesk, waar studenten telefonisch en via de e-mail terecht kunnen voor gratis juridisch advies.

Een bestuursjaar bij USF Studentenbelangen geeft je inhoudelijke ervaring, inzicht in onderwijszaken en een groot netwerk. Je kunt een fulltime functie op je nemen, of parttime en daarnaast nog studeren.

Ik wil meer weten, wat nu?

Kom gerust eens een keer bij ons langs in de binnenstad van Utrecht. We laten je graag ons kantoor zien, en leggen je uit wat wij doen en wat jij kan gaan doen. Het bestuur is aanwezig van maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 17.00 uur. Wil je langskomen?

mail dan naar bestuur@usfstudentenbelangen.nl of bel 030 253 6251.

Voor meer informatie over USF kan je kijken op onze website www.usfstudentenbelangen.nl