Studenten gezocht!

Vanaf september 2016 is de Vrijwilligerscentrale druk met het ontwikkelen van VCU-student. De Vrijwilligerscentrale probeert mensen en organisaties met elkaar te verbinden als het gaat om vrijwilligerswerk in de stad Utrecht. Om ook studenten en organisaties aan elkaar te verbinden, zijn we van plan om een vrijwilligerspunt op de Uithof op te richten. Hoe we dat gaan doen willen we graag samen met een enthousiaste groep studenten bedenken, we hebben natuurlijk wel wat ideeën maar die bespreken we graag met jullie!

Wat bieden we:

• de mogelijkheid om je ondernemerschapskwaliteiten verder te ontwikkelen
  • de mogelijkheid om ervaring op te doen in een maatschappelijke organisatie
  • een leuke groep collega’s
  • een vrijwilligersvergoeding

Wat vragen we:

• enthousiasme
  • ondernemerschap
  • je bent een aantal maanden beschikbaar om VCU – student op te richten
  • je bent een denker en een doener

Wat ga je doen?

Samen met een aantal andere studenten en twee medewerkers van de Vrijwilligerscentrale ga je nadenken over het project en vervolgens aan de slag met de uitvoering er van. Hoe je dit gaat doen is aan jezelf. Je kan het vanuit huis doen, maar je kan ook met je collega’s afspreken om bij ons in de lounge te overleggen. De functie is dus flexibel in te vullen zodat deze goed bij jou en je andere bezigheden past.

Heb je nog vragen of lijkt het je gelijk al leuk om mee te denken over dit project en er vervolgens ook in de uitvoering mee aan de slag te gaan? Stuur dan e-mail naar Floor Minjon (floor@vcutrecht.nl).