Het eerste VVM Café wordt ingevuld door de sectie Afval. De sectie geeft een kijkje in de wondere wereld van afval: trends en ontwikkelingen, het sluiten van kringlopen, geografische verschillen en innovatieve praktijkoplossingen. Dit alles als vooruitblik op de drie speerpunten van het programma voor 2016, dat op de avond zelf nader wordt toegelicht.

Met Jan van Dijk (Giraf Results) over Milieustraten voor Colombia, Han van Rijssen (Vereniging Afvalbedrijven) over Ontwikkelingen in afvalland en Paul Vriend (Waternet) over Energie- en grondstoffenfabriek. Broodje poep?.

Het VVM Café vindt plaats op 17 februari 2016, van 17:30 tot 20:30 bij VVM bureau, aan de Arthur van Schendelstraat 800, te Utrecht.

Kosten: VVM leden € 12,50 | Studentleden gratis | Studenten € 7,50 | Niet leden € 39,50 excl.btw

Meer informatie en aanmelden: vvm.info