Vanaf februari 2016 start het VVM Café. Elke derde woensdag van de maand vindt er een VVM Café plaats van 17:30 tot 20:30 op het VVM kantoor in Utrecht. Elk VVM Café heeft een anderhalf uur durend inhoudelijk programma met elke maand een ander thema rondom milieu en duurzaamheid. Achteraf is er een borrel.

Het VVM Café is ook erg interessant voor jou als student om te netwerken en kennis op te doen. VVM studentleden hebben gratis entree. Voltijd studenten die geen lid zijn betalen €7,50.

Het eerste VVM Café vindt plaats op woensdag 17 februari en wordt ingevuld door de sectie Afval. Binnenkort volgt meer informatie over de inhoud en de sprekers. Reserveer de data vast in uw agenda: 17 februari, 16 maart, 20 april, 18 mei, 15 juni, 21 september, 19 oktober, 16 november en 21 december 2016.

Binnenkort meer informatie over VVM Café: Afval op onze website.